הפקת מערכת הדרכה אינטראקטיבית

פיתוח מערכת אימון אינטראקטיבית נועדה כדי לייצר ידע, מיומנויות ושינויים התנהגותיים בעסקים בתחומים שונים.

מהי מערכת הדרכה אינטראקטיבית

מערכת הדרכה אינטראקטיבית זו היא דוגמה למוצר המיוצר על ידי ייצור של מערכת הדרכה אינטראקטיבית.

בעיית ייצור מתרחשת כאשר משתמש אינו מרגיש מרוצה מאיכות התוצאה.

ישנם גורמים שונים שיכולים לתרום לבעיית הייצור כגון קשיים במציאת משאבים ושימוש בהם, חוסר זמן או חשק, שימוש לא נכון בערכות מיומנויות וכו’. ישנם גם פתרונות רבים שיכולים לעזור בתיקון בעיה זו כגון מתן אפשרויות נוספות לצרכנים, לתת להם מידע נוסף על התהליך או התוצאה וכו’.

מהן המטרות של הפקת מערכת הדרכה אינטראקטיבית

המטרה של פלטפורמה זו היא לספק למשתמשים תוכן הדרכה אינטראקטיבי באיכות גבוהה. הפלטפורמה לא רק מייצרת ומספקת את תוכן ההדרכה אלא גם מחנכת את הלומדים כיצד לעשות בו שימוש משמעותי.

מצד אחד, הפלטפורמה צריכה להיות גמישה וידידותית מספיק כדי להתאים להעדפות למידה וסגנונות למידה שונים. מצד שני, עליה לקשר בצורה מגובשת בין מגוון קבצי מולטימדיה לתוכן ההדרכה שלהם. זה מבטיח שמשתמשים יקבלו ידע מכל המשאבים הזמינים (וירטואליים ופיזיים כאחד) במקום אחד ויקבלו הבנה טובה יותר למה הם נכנסים.

יתרונות של הפקת מערכת הדרכות אינטראקטיבית

הפקת מערכת הדרכה אינטראקטיבית תהיה אידיאלית עבור חברות המעוניינות להכשיר את העובדים שלהן בנושא ספציפי כגון מכירות או שירות לקוחות. יתר על כן, זה יעזור גם לחברות שרוצות להכשיר עובדים חדשים בתרבות החברה שלהם.

מערכת הדרכה אינטראקטיבית זו תספק לעובדים שאלות, סימולציות, סרטונים ומשאבים אחרים הזמינים על מנת לבנות את המוצר מאפס. זה יגדיל את מספר העובדים שמבינים את המוצר, מה שמוביל לגידול במכירות.

היתרונות שמציעות מערכות אלו ברורות במיוחד כשמדובר בקרת איכות והבטחת יעילות עלות עבור הפקת תוכן.

לסיכום, חברות רבות המספקות מערכת הדרכה אינטראקטיבית משתמשות בגישה מבוססת ייצור. במילים אחרות, התהליך מתחיל בעיצוב התוכן לדרישות הלקוח ואז ההפקה מתבצעת כשהמעצבים זה מסתיים. עם זאת, ישנן גישות אחרות להפקת מערכות הדרכה אינטראקטיביות מאפס מבלי להתחיל קודם בעיצוב תוכן.

אצלנו בקבוצת “אופטימום” תמצאו שירותי הפקת מערכת הדרכה אינטראקטיבית, אותם אנו מציעים לחברות הגדולות והמוכרות ביותר בארץ.

מחפשים שירותי הפקת מערכת הדרכה אינטראקטיבית?

השאירו את הפרטים שלכם וניצור אתכם קשר בהקדם לקביעת פגישת ייעוץ.

נושאים נוספים

תוכן עניינים