הפקת הדרכה אינטראקטיבית

נמצאים בשלבי פיתוח של מוצר? זקוקים להכנת הוראות הרכבה?

קטלוג דיגיטלי התומך בהוראות הרכבה של מוצר הוא נדרש עבור כל מוצר תעשייתי והדרך הטובה ביותר להפיק קטלוג מסוג זה, היא באמצעות הפקת הדרכה אינטראקטיבית. הוראות הרכבה דיגיטליות מספקות מענה יישומי ללקוחות שלכם ויכול להוות בסיס משמעותי בדרכי השיווק שלכם לכל מוצר תעשייתי. הדרך למכור מוצר מתחיל עם הוראות שימוש ברורות ומדוייקות, בעיקר כאשר מדובר במוצרים משלימים המשמשים לייצור של מוצרים שלמים.

תכנון וייצור של מערכת הדרכות לחברות

בעולם התעשייתי של היום, הדרכות טכנולוגיות הן הבסיס להטמעת מוצרים תעשייתיים מכל סוג. באמצעות שימוש במערכת הדרכות לחברות, ניתן ליישם בפועל כל רעיון פיתוח של המהנדסים שלכם. מערכי ההדרכות כוללים בין היתר הדרכה ויזואלית על גבי קבצי PDF וסרטונים גרפיים הניתנים להוספה באתר האינטרנט של המוצרים שלכם. מערך ההדרכה מתוכנן בצורה קפדנית במיוחד באמצעות מהנדסים ומעצבים גרפיים מהשורה הראשונה. המטרה היא ליצור את ההוראות הברורות ביותר לתפעול כל סוג של מוצר תעשייתי ובנוסף לשייך אותו לרמה הגבוהה ביותר של מוצרים מאותה קטגוריה הנמכרים על ידי המתחרים שלכם באותו בתחום.

מערכת הדרכות למפעלים בטכנולוגיה מתקדמת

את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לייצור של מערכת הדרכות למפעלים, תוכלו למצוא כאן באתר עם שימוש בתוכנות מתקדמות כמו ATHENA המאפשרות להציג באופן ויזואלי הוראות הרכבה וכיול של מוצרים מורכבים. באמצעות עיצוב גרפי ברמות הגבוהות ביותר, ניתן ליצור תיק ייצור של מוצרים תעשייתיים כבר בשלבי הפיתוח שלהם ובדרך זו גם לכוון את אנשי הפיתוח שלכם לבניית מוצר שלם המאפשר ללקוחות לתפעל בצורה קלה ונוחה ללא צורך בפנייה לתמיכה טכנית מהמפעל שלכם.  ההשקעה בהכנת מערכי הדרכה וכיול מקצועיים תחסוך לכם בטווח הארוך את הצורך בהחזקת צוותים גדולים לתפעול תקלות והדרכות פרונטליות למוצרים.

הפקת הדרכה אינטראקטיבית למוצרים תעשייתיים

לשירות מקצועי ואמין להפקת הדרכה אינטראקטיבית למוצרים התעשייתיים שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם חברת אופטימום ולתאם פגישה עם צוות החברה במפעל שלכם. צוות החברה יבנה עבורכם תיק ייצור שלם לכל מוצר אשר יכלול בין היתר הוראות הרכבה ומערכי בדיקות לתפעול כל סוגי המוצרים המיוצרים במפעל שלכם.

נושאים נוספים

תוכן עניינים